Wywiad ze świeżo upieczonym mistrzem MaxF1




Zapraszam na rozmowę ze świeżo upieczonym mistrzem MaxF1 News (no, już nie tak świeżo, bo mistrzowski tytuł zdobył ponad 2 miesiące temu).





R. Witaj, Vanrooku. Jak samopoczucie?
V. Dobry, mpluta2. A dziękuje, bardzo dobrze. Matura zdana, studia wybrane, ·Więc już żadnych nerwów do rozpoczęcia sezonu nie będę miał. A Twoje?
R. Moje samopoczucie jest nienajlepsze, bo wakacje już się kończą [śmiech].


R. Wróćmy może do początków twojej kariery. Jak rozpoczęła się twoja przygoda z maxf1.com?
V. Kolega, z którym szukaliśmy właśnie jakieś gry wyścigowej online wysłał mi link do maxf1.com.Zaczęliśmy grać i spodobała mi się ta gierka. Nigdy nie przypuszczałem, że będę w nią grał, aż 3 lata i więcej.


R. Który tor na maxie jest twoim ulubionym?
V. Mam kilka ulubionych, ale chyba będzie to jednak Kalish. Nigdy z tym torem nie miałem problemu, aby ustawić bolid. W tym sezonie, mając mniej kasy niż Stachu, ustawiłem bolid lepiej i pokonałem go w kwalifikacjach. A w wyścigu pokonałem 2 -giego Jookera o prawie 30 s.Więc chyba bardzo dobrze rozumiem się z tym torem, a on ze mną [śmiech].


R. Który wyścig w twojej karierze najbardziej utkwił ci w pamięci?
V. Wyścig na Torpedosie, który wyznaczał Mistrza Maxa. Gdybym wtedy nie wygrał, nie zostałbym nim. Dlatego, to on utkwił mi w pamięci i zostanie w niej na długo.


R. Przejdźmy może do minionego sezonu. Który wyścig był twoim najtrudniejszym?
V. Wydaje mi się, że 1 wyścig sezonu. Do toru Dupcyngiel mam jakiś uraz. Nie potrafię na nim dobrze złożyć kółka, czy pojechać porządnie 15 okrążeń. Mam nadzieję, że zniknie on z kalendarza kolejnego sezonu.


R. Czym dla ciebie jest mistrzostwo w 1 lidze na maxie?
V. Ogromnym sukcesem. Zawsze chciałem zdobyć Mistrzostwo Maxa. Do teraz czuję to emocje. Jednak prawdą jest to, że te emocje pchają mnie na kolejny sezon i chcą abym zdobył 2 tytuł.


R. Jak myślisz, czy w kolejnym sezonie ktoś dołączy (do Ciebie, Stacha i Krzysztofma) do walki o mistrzowski tytuł?
V. Jest wciąż wielu graczy, którzy mogą namieszać. Tikej, dawidrs, a nawet Arek 12. Tikej widzę, że nie ma czasu. Dawidrs nie przejechał 4 wyścigów, więc z pewnością spadnie do 2 ligi. Arek zawsze był
blisko podium, więc oby był tym razem jeszcze bliżej.


 R. Aktualna sytuacja na maxie nie jest najlepsza, jeździ coraz mniej zawodników, 2 ligi nie są zapełnione. Jaka według ciebie jest tego przyczyna?
V. Wielu graczy, z którymi pisałem później prywatnie mówili, że o zupełnie inaczej jeździłoby się na kamerze 1 - osobowej. Max to gra przeglądarkowa, więc wątpię, aby było to w ogóle możliwe.
Innym powodem może być to, że F1 traci oglądalność, a więc także graczy. Nawet, jeśli są jeszcze takowi, to najprawdopodobniej grają oni w F1 na PC czy PS3/4. Oprócz tego dodałbym fakt, że jazda na Maxie na przyzwoitym poziomie zajmuje kilka sezonów. Nikt nie nauczy się świetnej jazdy, ustawienia bolidu w 1 sezon. Także gracze uciekają od Maxa.


R. Co byś powiedział początkującym graczom?
V. Żeby jak najwięcej jeździli. Pytali się doświadczonych kierowców o rady. Nigdy nie odpuszczali po 1 nieudanym wyścigu. Przez moje 3 lata jazdy na Maxie było co najmniej 5 graczy, którzy owocowali świetną jazdą i nagle zniknęli z Maxa na zawsze.


R. Dziękuję za rozmowę i życzę dalszych sukcesów.
V. Ja także dziękuję i życzę jak najlepszych osiągnięć .


Prześlij komentarz

0 Komentarze