Tikej69 dominuje na torze Samuraj


Rywalizacja na torze Samuraj została zdominowana przez Tikeja69, który prowadził przez cały dystans i przyjechał na metę 25 sekund przed Magorzatą. Podium po zaciętej walce z Pol_Yakovem uzupełnił M_Pablo.

 

Po raz trzeci w tym sezonie pole position zdobył Tikej69, który ustanowił czas 20.600 i o prawie 0.3 sekundy pokonał Magorzatę. Najlepsze kwalifikacje w karierze miał za sobą AoW, kończąc czasówkę na trzecim miejscu, tracąc do najszybszego 0.7 sekundy.

 

Niestety na polach startowych zabrakło szóstego w kwalifikacjach Arka12, w związku z czym na starcie stanęło tylko sześciu zawodników (w sumie to siedmiu, ale Anansi nie ukończył ani jednego okrążenia). Pierwsze okrążenie nie przyniosło żadnych przetasowań, Tikej69 utrzymał za sobą Magorzatę oraz AoWa, który się nieco zbliżył, lecz później jego tempo było nieco gorsze niż prowadzącej dwójki. Tymczasem rywalizacja pomiędzy Pol_Yakovem, a M_Pablo przeniosła się na tor. Pol_Yakov stracił trochę czasu na otwierającym kółku, przez co na 0.6 sekundy zbliżył się do niego M_Pablo (co ciekawe na trzecim okrążeniu wykręcili identyczny czas). Niestety do bezpośredniego pojedynku (na razie) nie doszło, bowiem Pablo zaczął tracić kolejne części sekundy do rywala. Los M_Pablo podzielił AoW, który również nie zjeżdżał na naprawy, na czym korzystał Pol_Yakov, zbliżając się w bardzo szybkim tempie- ostatecznie uporał się z nim na szóstym okrążeniu. Chwilę później AoW zameldował się u swoich mechaników, przez co stracił również pozycję na rzecz- wciąż jadącego z uszkodzeniami- M_Pablo, ale tylko na chwilę, ponieważ już na kolejnym kółku był przed nim. W międzyczasie w tarapaty wpadła Magorzata, która wylądowała w bandach, po czym zjechała na naprawy, po których wyjechała przed Pol_Yakovem, jednak jej strata do Tikeja wzrosła do 20 sekund. Kolejnym pechowcem został wspomniany przed chwilą Pol_Yakov, również uszkadzając samochód, a po pit-stopie spadając za AoWa i M_Pablo. Wtedy też zostało otwarte okno rutynowych zmian opon, lecz oprócz Pol_Yakova nikt nie kwapił się do zjazdu. Ci, którzy jeszcze nie meldowali się w alei serwisowej, czyli Tikej69, M_Pablo oraz Krzysztofm odbyli swoje pit-stopy na ósmym okrążeniu. W tym momencie bezpiecznie na pozycji lidera wciąż podążał Tikej, mający 15 sekund przewagi nad Gosią i 23.5s nad AoWem. Tymczasem zacięty bój toczyli ze sobą M_Pablo i Pol_Yakov, walczący o pozycję numer cztery, która chwilę później zamieniła się w rywalizację o najniższy stopień podium, po tym jak AoW ponownie sprawdził wytrzymałość barier i bolidu. Pablo wyprzedził Yakova, lecz ten nie odpuszczał, lecz na dwa kółka przed metą stracił tempo, być może uszkodził lekko bolid. Ostatecznie nie doszło już do żadnych zmian i Tikej69 dowiózł pewne zwycięstwo, wyprzedzając finiszującą uszkodzonym samochodem Gosię o prawie 25 sekund i wykręcając na finałowym kółku najlepszy czas okrążenia. Kolejnych 20 sekund stracił trzeci na mecie M_Pablo, za którym uplasowali się Pol_Yakov, AoW (który na dwa kółka przed metą jeszcze raz zjechał do boksów), a stawkę uzupełnił Krzysztofm.

 

Wypowiedzi po wyścigu:

TIKEJ69 (P1): "Witam serdecznie. Kwalifikacje w aktualnym stanie to wręcz mój obowiązek wygrać, wszystkie siły skupiłem na ustawieniach pod wyścig, ale nie spodziewałem się że odwalę coś takiego. To był chyba mój najlepszy wyścig w historii z czego jestem bardzo zadowolony. Został jeszcze jeden wyścig i celem oczywiście będzie kolejne zwycięstwo. Dziękuję."

MAGORZATA (P2): "Witam wszystkich Maxowiczów po wyścigu na wymagającym Samuraju! Jest piąte podium z rzędu!!! Weekend wypadł dobrze, bardzo dobrze myślę pojechałam w kwalifikacjach schodząc poniżej 21 sekund, trochę zabrakło jednak do Drobnego. Wyścig rozpoczęłam dobrze, ale jednak próba jechania tempem tutaj poniżej 23 sekund nie była dobrym pomysłem. 4-5 band było, ale na szczęście takie od których się odbijałam i mogłam jechać dalej nadal na strategii z tylko jednym pit-stopem. Gratulacje dla Drobnego za REKORDOWY wyścig!!! Nie widziałam by ktoś tak dobrze pojechał wyścig w ostatnich latach. Odskoczył w generalce na 22 punkty, teraz mogę liczyć tylko na jego defekt sprzętowy. Ale jestem bardzo zadowolona, pierwszy raz przed ostatnim wyścigiem mam ciągle szanse na tytuł i praktycznie pewne wicemistrzostwo😊 A dzięki kolejnemu dobremu wyścigowi AoWa- chociaż tym razem trochę w końcówce stracił- jesteśmy bardzo blisko mistrzostwa jako SUPER MAXF1 TEAM!!! Pozdrawiam wszystkich Maxowiczów i zapraszam na ostatni weekend 43 sezonu, nie odpuszczę aż do mety 15 okrążenia wyścigu!😉"

M_PABLO (P3): "No cóż... Nie powiem, żeby moja trzecia pozycja była osiągnięta z łatwością, ale też jakoś specjalnie się w wyścigu nie musiałem napocić prawdę mówiąc. Biorąc pod uwagę moje zaangażowanie w ten sezon, ważniejsze i tak są moje czasy pit stopów, które dziwnym trafem są obecnie najlepsze w stawce😄 A przynajmniej taką mam nadzieję, że wciąż tak jest... Muszę chyba złożyć jakiś oficjalny wniosek o klasyfikację Pit Stop MaxF1 Awards, bo w niczym innym tu już chyba nie wygram😟 Gdzie tu się składa takie wnioski, halooo?😃"

POL_YAKOV (P4): "Witam. strasznie dziwny tydzień dla mnie, najpierw ban (na czat, przyp.red.), później nie mogłem złapać rytmu w kwalifikacjach. Wyścig starałem się pojechać normalnie, w swoim rytmie, niestety przestrzelone stanowisko serwisowe kosztowało mnie dobre 4-5 sekundy, tak to bym znalazł się przed rywalem, ale nic , nie spuszczam głowy, walczę dalej, gratulacje dla Tikeja, Małgosi i Pabla."

AOW (P5):  "Siema wszystkim. Samuraj to dla mnie przede wszystkim świetne kwalifikacje. Jestem zaskoczony swoim wynikiem, rzadko zdarza mi się najlepsze okrążenie na tym poziomie złożone z dwóch najlepszych sektorów. Wyścig fatalny – złe założenia, miało być asekuracyjnie, a podpaliłem się wynikiem z kwalifikacji i chciałem jechać za szybko. Gratulacje dla Magorzaty za kolejny dobry występ oraz dla wszystkich którzy ukończyli wyścig😉"

 

 

TOR SAMURAJ

KWALIFIKACJE

WYŚCIG

P

KIEROWCA

CZAS

STRATA

P


KIEROWCA

CZAS/STRATA

PKT

1


TIKEJ69

20.600


1


TIKEJ69

5:57.432

25

2


MAGORZATA

20.868

+0.268

2


MAGORZATA

+24.465

18

3


AOW

21.332

+0.732

3


M_PABLO

+43.617

15

4


POL_YAKOV

21.755

+1.155

4


POL_YAKOV

+46.712

12

5


M_PABLO

21.900

+1.300

5


AOW

+54.467

10

6


AREK12

22.372

+1.772

6


KRZYSZTOFM

+2:55.185

8

7


KRZYSZTOFM

30.768

+10.168






#maxf1 #klikamywreklamy #trwa43sezon #samurajGP #12tytulowANANSIEGO 

NAJLEPSZY CZAS OKRĄŻENIA WYŚCIGU

22.599 - TIKEJ69 - 15 OKR

 

 

TOR SAMURAJ

CZASY W PIT-LANE

KIEROWCA

PIT

NAJLEPSZY

SUMA

ŚREDNI


M_PABLO

1

6.196


AOW

3

6.859

21.694

7.231


TIKEJ69

1

7.034


MAGORZATA

1

7.599


POL_YAKOV

1

10.987


KRZYSZTOFM

1

14.921

#maxf1 #klikamywreklamy #trwa43sezon #samurajGP #12tytulowANANSIEGO

 

 

TOR SAMURAJ

NAJLEPSZE OKRĄŻENIA TYGODNIA

P

KIEROWCA

TRENING

KWALIFIKACJE

WYŚCIG

STRATA

1


TIKEJ69

21.734

20.600

22.599

+0.000

2


MAGORZATA

21.532

20.868

22.968

+0.268

3


AOW

21.800

21.332

23.000

+0.732

4


POL_YAKOV

21.454

21.755

24.322

+0.854

5


M_PABLO

21.569

21.900

24.787

+0.969

6


AREK12

23.354

22.372

NO TIME SET

+1.772

7


KRZYSZTOFM

29.124

30.768

31.466

+8.524

#maxf1 #klikamywreklamy #trwa43sezon #samurajGP #12tytulowANANSIEGO

IDEALNY CZAS

20.100

NAJLEPSZY CZAS

20.600

+0.500

 

 

Mimo zwycięstwa na torze Samuraj, Tikej69 jeszcze nie może być całkowicie pewny mistrzowskiego tytułu, ale niewiele mu brakuje, niewiele bo potrzebuje trzech oczek, co w praktyce oznacza, że musi tylko dojechać do mety. Miejsce w czołowej dwójce ma już zapewnione Magorzata, która o 30 punktów wyprzedza M_Pablo.

 

W klasyfikacji drużynowej po mistrzowski tytuł zmierza Super MaxF1 Team, choć zbliżyli się nieco Dominatorzy, ale ich strata wynosi 76 punktów, więc tylko kataklizm może odebrać tytuł "zielonym". Z ogromną stratą stawkę uzupełniają Rozentuzjazmowani Cofacze, których skromny dorobek wynosi 308 punktów.

 

 

Zwycięstwo na torze Samuraj mocno przybliżyło Tikeja69 do czwartego tytułu mistrza 1 ligi, ale to jeszcze nie pora na świętowanie, bowiem do końca zostaje jeszcze jeden wyścig. Kto wygra wyścig, a kto mistrzostwo? A może będzie to ta sama osoba? O tym przekonamy się już wkrótce po wyścigu na torze dla Damiana.

 

 

Prześlij komentarz

1 Komentarze

  1. Dziękuję za wzmiankę o moim zjeździe do boksów na 8 okrążenie i że uzupełniłem na koniec stawkę:)

    OdpowiedzUsuń