Vanrook16 idzie po rekordy

Vanrook16 idzie po rekordy torów… już po raz kolejny, ale tym razem już na poważnie i do końca roku ma przebić osiągnięcia Anansiego.

Po finale 49 sezonu Vanrook16 zapowiedział, że w rywalizacji sezonowej nie ma już nic do udowodnienia, więc teraz całkowicie skupi się na rekordach torów “Tak sobie zdałem sprawę ostatnio, że udowodniłem, co miałem. Zrobię teraz rekordy na każdym bonusie”. AoW zaproponował taki challenge, że jeśli przebije on Anansiego to otrzyma maxowy odpust “Zróbmy tak - jak do końca roku będziesz miał więcej rekordów na bonusach od Anansiego, to możesz nie jechać w 50 sezonie 🙂 Co Ty na to?”. A Vanrook na to, jak na lato i zgodził się na takie warunki. Jeśli tak się stanie, to AoW uznaje Vanrooka za lepszego, a ten nie musi brać udziału w 50 sezonie. Jak mówi główny zainteresowany: “Do 31.12.2023 r. robię rekordy - co najmniej w większej liczbie niż Anansi. Aow uznaje mnie za najlepszego, a wtedy Wy walczycie o mistrza. I to mi się podoba. Brakowało mi jakiejś motywacji na te bonusy, a teraz mam 😄.

AoW przypomina jednak “Tylko tam nie wybieraj tych torów, na których Anansi nie jeździł, ambitnie ma być”, zaś MPluta2 oczekuje rekordów na każdym torze: “Mają być rekordy na każdym torze i to te absolutne. I nie zapomnij o Treborze bez hamulców, bo tam na razie to Staszek rządzi”.

Warto odnotować, że podczas treningu na torze dla Damiana przybliżył się do osiągnięcia celu, wykręcając czas 21.795 i odbierając rekord Anansiemu.


#maxf1 #max #f1 #trwaprzerwamiedzysezonowa #50sezonmozesieodbedzie #GPMonaco #VANROOK9titles #klikamywreklamy

 

Prześlij komentarz

1 Komentarze