Misja Pol_Yakova

50 sezon powoli się zbliża i coraz więcej wiemy o zespole Siniaki F1 team 2024. Jakie cele ma zespół? I jaką rolę w tym wszystkim odegra Pol_Yakov? O tym wszystkim ostatnio wygadał się właśnie Pol_Yakov…

Jeżeli chodzi o cele to na początek nie są one zbyt wygórowane, ale w perspektywie długoterminowej zespół ma zdominować rywalizację “Siniaki F1 team 2024 raczej wejdą w sezon spokojnie, bez napalania się. Podejrzewam, że aktualnie mam dużo większe możliwości od Vinciego, ale też go nie będę skreślać. Sam też nie będę narzucać na siebie presji, że muszę być tu i tu. Czas pokaże, to jest sport 🙂 (...) Mam nadzieję że za dwa, trzy sezony zdominujemy MaxF1”.

Rolą Pol_Yakova w teamie będzie przede wszystkim mentoring nad Vincim, który wciąż jest nowicjuszem, bo jak powiedział “Vinci określa się na Facebooku jako rakieta, ale to nie rakieta, tylko torpeda jeszcze nie doszlifowana”. Pol_Yakov postara się wykorzystać swoje bogate doświadczenie, by “wychować swoich następców” - “Ze mną może też mistrza nie zdobędzie, ale zawsze jakieś wskazówki mu przekażę, swoje ludzkie, bez prostactwa i krętactwa. Dla takiego młodego chłopaka będzie na pewno na plus, że będzie jeździć z kimś tak doświadczonym”.


Przy okazji dowiedzieliśmy się nieco o kulisach odejścia Pol_Yakova z zespołu Super MaxF1. Jak przyznał w ostatnich dwóch sezonach nie radził sobie z presją walki o najwyższe cele w rywalizacji drużynowej - “Gosia na mnie zbyt dużo presji narzucała i dlatego się rozstaliśmy. Muszę jeździć z czystą głowa, a nie że to i to miejsce mam zająć, a później wyrzuty do mnie w mediach. Chociaż oczywiście żeby nie było, bodajże za dwuletnią współpracę jej dziękuję. Ale naciskanie na mnie na odbudowanie się, to w niczym mi nie pomaga, tylko przeszkadza, bo jeszcze większy stres mam i zazwyczaj tak było, że od drugiego okrążenia jechałem już uszkodzonym bolidem. Teraz, ze słabszym partnerem, który nie będzie tak naciskać, będzie łatwiej, mniej myślenia o oczekiwaniach, wyjdzie to wyjdzie, nie to nie”.
 

 

#maxf1 #max #f1 #trwaprzerwamiedzysezonowa #50sezonmozesieodbedzie #GPMonaco #VANROOK9titles #klikamywreklamy


Prześlij komentarz

0 Komentarze