Nagroda od Pol_Yakova

Z okazji jubileuszowego, 50. sezonu MaxF1 Pol_Yakov postanowił przekazać nagrodę dla mistrza bieżącej rywalizacji. Jaka to nagroda?

We wtorek Pol_Yakov wystosował apel o więcej szacunku dla jego osoby w obliczu zbliżającego się ponoć końca jego kariery na Maxie tym bardziej, że posiada on czapeczkę Roberta Kubicy: "Z całego Maxa tylko ja posiadam oryginalną czapkę Kubicy z czasów jeszcze BMW Sauber, więc proszę o troszkę szacunku na mój ostatni sezon".

Na dowód, że z tą czapeczką to prawda Pol_Yakov zamieścił tę oto fotografię

 


 

Podchwycił to AoW, który jako nagrodę za mistrzostwo w 50. sezonie przewidywał jedynie "uśmiech kierownika", ewentualnie (jak zasugerował Mateokl przysłowiowy "uścisk Prezesa")  i powiedział: "O, no i mamy ochotnika. Chciałbym ogłosić, że zwycięzca 50. sezonu otrzyma czapkę Kubicy!". Miało to być jednak w formie żartu, ale Pol_Yakov wziął to na poważnie i pomimo sugestii admina, aby zatrzymał czapeczkę (i ewentualnie przeznaczył ją na setny sezon) zdecydował, że "oczywiście wyśle", ponieważ jak sam mówi: "To mój ostatni sezon, więc chcę go skończyć z przytupem".

Oficjalne stanowisko Pol_Yakov`a brzmi więc następująco: "Zachęcam do wygrania sezonu, czapka pójdzie do zwycięzcy. Walczcie, czapka Kubicy jest do zgarnięcia na mój pożegnalny sezon. Ja to wszystko wyślę, oprócz czapki dorzucę dodatki jakieś".

A zatem do roboty! Bo już więcej taka okazja może się nie trafić 😉

#maxf1 #max #f1 #trwa50sezon #GP15_10 #VANROOK9titles #klikamywreklamy

Prześlij komentarz

0 Komentarze