"Byłem mocno zaskoczony, że w tym sezonie była taka [wysoka] frekwencja" - AoW podsumowuje 42 sezon


Jakiś czas temu redakcja MaxF1 News przeprowadziła rozmowę z AoWem, w którym podsumowuje on miniony sezon zarówno z perspektywy admina, jak i zawodnika. Co go zaskoczyło w 42 sezonie? Kto zrobił na nim największe wrażenie? Jak ocenia sezon w swoim wykonaniu? Odpowiedzi na te i inne pytania znajdziecie w poniższym wywiadzie...

 

Witam Cię bardzo serdecznie po zakończeniu 42 sezonu.

Witam Szanownego Mplutę2, mam nadzieję, że zdrowie dopisuje.

 

Flash umarł, a Max trzyma się nadal, musisz czuć ulgę z tego powodu.

Tak, Flash został uśmiercony– jednak tak jak sądziłem będzie jakaś furtka na granie w Maxa. Z pomocą przyszła przeglądarka (Pale Moon), w której bez problemu można wciąż korzystać z gry.

 

Ale cały czas nam grożą, że wyłączą na Amen😜

I pewnie kiedyś faktycznie to nastąpi😉 Póki co sytuacja się nie zmienia- mimo kilku prób podejścia nie jestem w stanie przepisać Maxa na JavaScript, więc póki możemy- jeździmy.

 

Ostatecznie po tygodniach oczekiwania sezon ruszył i to z całkiem niezłą- jak na obecne realia- frekwencją.

Tak- byłem mocno zaskoczony, że w tym sezonie była taka frekwencja. Pewnie, chciałoby się wrócić do czasów, kiedy gracze lądowali w czwartych ligach, ale jest jak jest- więc pozytywna niespodzianka.

 

Serio nie wierzyłeś w najbardziej wytrwałych graczy?😃

Hmm, no tak jakoś sądziłem, że ktoś się wykruszy po pierwszym wyścigu, a tu naprawdę pozytywne zaskoczenie😊 Za co oczywiście Wam- graczom dziękuję!

 

Mówiłeś również, że całkiem zadowalająca jest sytuacja finansowa Maxa. Czy mógłbyś uchylić rąbka tajemnicy jak bardzo się ona poprawiła?

W maju zyski z reklam pokryły koszt serwera. Mamy 22 czerwca, a "rekord" został już wyrównany- to bardzo zaskakujące, bo podczas przerw międzysezonowych zyski zawsze mocno spadają. Zatem kolejne podziękowania dla graczy!

 

Oby ten trend się utrzymał. Przejdźmy może jednak do samej rywalizacji. Jak podsumowałbyś 42 sezon, czy coś lub ktoś cię zaskoczył?

Czołówka raczej przewidywalna, stała, wysoka forma Anansiego, Tikeja i Vana. Magorzata od dłuższego czasu też szaleje, więc no po prostu TOP. Czy zatem mnie coś zaskoczyło? Frekwencja, ale o tym już rozmawialiśmy. Cieszę się, że np. Civix- mimo pewnie własnych wyższych oczekiwań- jechał do końca i nie zrezygnował. Generalnie szacun dla każdego kto jechał wszystkie wyścigi. Gratulacje również dla Krzysztofma, który się nie poddaje i w ostatnim wyścigu skopał tyłki wielkim graczom!😉

 

Apropos tych wielkich graczy, co sądzisz o ich jeździe stylem "tylnim"?😉

Nie wiem, nie kojarzę😛

 

Jak można nie kojarzyć, jak wszyscy o tym trąbili?😜

A ja nie kojarzę, z ostatniego wyścigu zapamiętałem wielkie wydarzenie dla Krzysztofma, który pokonał Rojka i Pabla, nie wiem jak tego dokonał- ale wielkie brawa😉

 

No dobrze, a czy jest szansa, że powstanie specjalny tor dla tych co lubią jeździć tyłem do przodu?😀

Każdy może zamówić u mnie tor, więc tak- szansa jest😉

 

A czy w takim przypadku byłaby możliwość wyłączenia strzałki w górę?😉

Na tym potencjalnym torze? Tak, byłaby.

 

Wracając jednak do rywalizacji stylem tradycyjnym. Za tobą trzeci sezon w karierze, jak byś go opisał?

Hmm, nasuwa mi się jedno słowo: irytujący. Jazda sprawiała mi dużo radości, jednak wyścigi były bardzo kiepskie- irytowało mnie to, że nie potrafiłem zapanować nad emocjami i im teoretycznie lepiej do wyścigu byłem przygotowany- tym gorzej mi szło. Ale ja świeżak jestem- może jeszcze kilka sezonów i będzie lepiej.

 

Ale w kwalifikacjach było całkiem nieźle, czyż nie?

No właśnie- kwalifikacje fajnie szły. Tzn. udawało mi się poprawić wyniki, kiedy już sądziłem, że poprawić się ich nie da. Problem w tym, że w czasówkach nie było presji- wyścig to jednak zupełnie inna bajka.

 

Jak to mówi Anansi "jeździć, jeździć i jeszcze raz jeździć"😀

Ta jest 😉 I to się zgadza, każde nowe kółko coś daje. Na pewno plan na następny sezon to: jeździć, jeździć i jeszcze raz jeździć... testowe wyścigi😃

 

Mówiłeś, że wyścigi były kiepskie, był wśród nich jakiś najlepszy?

Szczerze- nie pamiętam. Patrząc na miejsca, które zajmowałem- większość, o ile nie wszystkie były po prostu, delikatnie mówiąc- średnie.

 

Nie można natomiast odmówić Ci regularności😉

Ha, tak jest😄 Tylko nie wiem czy się z tego cieszyć czy płakać😜

 

Twoja kariera się rozkręca, a zakończenie swojej ogłosił niedawno Vanrook16, co o tym sądzisz? Czy według Ciebie jeszcze wróci?

Szkoda- jakby nie patrzeć to jeden z lepszych graczy na Maxie. Nie wiem czy wróci- mam oczywiście taką nadzieję. Wydaje mi się, że problem jest w jego podejściu. Niełatwo zajmować miejsca poza podium jak aspiruje się do miana “najlepszego zawodnika”. Nie moja rola, aby mu podpowiadać- może kiedyś wróci i będzie chciał na nowo coś udowodnić. Zobaczymy, trzymam kciuki za to, aby jeszcze kiedyś się pojawił w sezonie.

 

Miejmy nadzieję, że jeszcze pojawi się na torze, bo im więcej graczy w czołówce, tym lepsza rywalizacja. Skoro o niej mowa, chciałbym zapytać o pomysł "jednakowych bolidów". Uważasz, że może to poprawić widowisko?

Tzn. bardziej "jednakowa ilość kasy" miałaby większy sens, bo na pewno nie da się ustalić jednego bolidu dla wszystkich. Co do takiego pomysłu- uważam, że warto by spróbować, wtedy w każdym momencie sezonu zawodnicy mieliby świadomość, że wynik jest otwarty i wszyscy mają takie same szanse.

 

I być może więcej zawodników będzie walczyło o tytuł.

Czy ja wiem? Patrząc na ten sezon- możliwe, że to przez dobór torów- nawet na piątym czy szóstym torze można było powalczyć o wysokie lokaty. Z drugiej strony patrząc stricte na walkę o tytuł, to tam jednak różnica w kasie może zrobić różnicę. Zatem- tak, być może więcej zawodników powalczy o mistrza😉

 

Wszystko wyjdzie w praniu😉 Pozostając w temacie zmian, wprowadziłeś ostatnio nowy layout, który nie wszystkim przypadł do gustu...

Tak, jest nowy layout, który w sumie powstał spontanicznie. Wiedziałem, że zacznie się marudzenie- to normalne, jednemu nie będzie pasował kolor, innemu ciężko będzie się przyzwyczaić, więc spodziewałem się lamentów. Kiedy dziś porównuję sobie to co jest teraz, do tego co było wcześniej - nie mam wątpliwości, że zmiana jest zdecydowanie na plus!

 

M_Pablo miał coś tam dłubać, żaden projekt jeszcze nie dotarł?😀

Jeszcze nie😉

 

Chciałbym jeszcze na koniec zapytać o Juniora [Tomasza_Toni, przyp.red.]. Jak to się stało, że się zarejestrował na Maxie?😉

Już jakiś czas temu mój syn patrząc jak śmigam kółka dopytywał, czy on może spróbować. Doszedłem do wniosku, że czas założyć mu konto, aby zobaczył "jak to się je". Fajnie, że spróbował, twierdzi, że będzie chciał jeszcze jeździć, ale jak ma wybrać pomiędzy Civilizacją, Minecraftem czy Maxem, to jednak woli uruchomić inne gry😉 Zobaczymy jak mu będzie szło, pewnie kiedyś "to" złapie i będzie szybszy.

Generalnie zdaję sobie sprawę- w końcu to temat wałkowany od lat- że nie ma praktycznie żadnego wprowadzenia dla nowych graczy: brak łatwego toru, awans do 1 ligi, gdzie poziom jest jaki jest, ukryte bolidy- łatwo się zniechęcić... Rzecz na pewno do zrobienia i pewnie fakt, że mam w razie czego dobrego testera w domu sprawi, że w końcu coś takiego powstanie.

 

Do tej pory nie spędził na Maxie zbyt wiele czasu, ale czy przekazał już jakieś uwagi?

Raczej nie- ten krótki czas spędzony to głównie jazda na torze + jakieś testy z upgradem bolidu.

 

Liczymy zatem, że złapie bakcyla😉 Myślę, że tym akcentem zakończymy naszą rozmowę. Życzę udanych wakacji i powodzenia w kolejnym sezonie😉

Dzięki za rozmowę. Udanych wakacji dla Ciebie i wszystkich Maxowiczów. Pozdro.

 


Prześlij komentarz

0 Komentarze