Tikej69 wygrywa wyścig błędów


Wyścig na torze Barażowym nie przyniósł zmian w tabeli, nie oznacza to jednak, że nic się nie działo. Obaj główni pretendenci do tytułu lądowali w barierach, ale to Tikej69 popełnił mniej błędów (a raczej wybrał lepszy moment) i wygrał wyścig, pokonując Vanrooka16 różnicą 14 sekund.

 

W czasówce po raz kolejny bezkonkurencyjny był Vanrook16, który ustanowił czas 22.560 i o ponad 0.4 sekundy pokonał Tikeja69. Trzecie miejsce zajęła tracąca prawie sekundę Magorzata, a drugi rząd uzupełnił Pol_Yakov, którego strata do najszybszego przekroczyła już dwie sekundy.

 

Początek wyścigu wyglądał podobnie jak na Fajfie, Vanrook16 nie mógł złapać rytmu i Tikej69 zbliżał się do niego. W dalszej części stawki niewiele się działo, zawodnicy co raz mocniej się rozjeżdżali, trzecie miejsce zajmowała Magorzata przed Pol_Yakovem, który jechał bardzo wolno, choć dobrze, że w ogóle znalazł czas na jazdę, na końcu stawki AoW po starcie z alei serwisowej odrabiał stratę do Krzysztofma. Tymczasem Tikej zbliżył się do lidera na mniej niż 0.3 sekundy, ale nie był w stanie łatwo go wyprzedzić, udało mu się to dopiero na piątym kółku, ale Vanrook nie miał zamiaru tak łatwo odpuszczać i trzymał się tuż za jego tylnym skrzydłem. Na tym etapie rywalizacji czołowa dwójka miała już prawie 8 sekund przewagi nad Magorzatą, która z kolei miała bezpieczną, ponad 23- sekundową przewagę nad Pol_Yakovem, na końcu stawki nie było żadnych przetasowań. Nieubłaganie zbliżała się już pora rutynowych pit-stopów kiedy w bariery uderzył Tikej69, dokładając nieco pracy swoim mechanikom i tracąc trochę czasu. Razem z nim na zmianę opon zdecydowali się Pol_Yakov i MPluta2. Okrążenie później do alei serwisowej zawitali Vanrook16, Magorzata oraz AoW, a jako ostatni pit-stop odhaczył Krzysztofm. Po tych postojach na czoło stawki powrócił Vanrook, ale jego przewaga nad Tikejem wynosiła tylko 0.5 sekundy. Osiem sekund za nimi na trzecim miejscu podążała Gosia, która była w komfortowej sytuacji, bowiem Pol_Yakov tracił do niej ponad 34 sekundy. Nie był to jednak koniec dramatów w czołówce, ponieważ na 10 kółku również Vanrook skutecznie "pocałował" bandę, spadając po naprawach nie tylko za Tikeja, ale i również za swoją zespołową koleżankę, tracąc do lidera ponad 11 sekund. Z tyłu stawki również działy się ciekawe rzeczy, AoW miał już na wyciągnięcie ręki Krzysztofma, z którym uporał się na trzy kółka przed metą. Do przetasowania doszło również w czołówce, a to za sprawą Magorzaty, która także postanowiła przeprowadzić crash-test swojego samochodu. Uszkodzenia nie były poważne i reprezentantka Super MaxF1 Team kontynuowała jazdę do samej mety, straciła drugą lokatę, ale bez najmniejszych problemów utrzymała podium, finiszując prawie 7 sekund za Vanrookiem, któremu z kolei do triumfatora zabrakło 14 sekund. Czwarty na mecie Pol_Yakov stracił do zwycięzcy już ponad minutę, natomiast stawkę uzupełnili MPluta2, AoW oraz Krzysztofm. Tak więc mamy identyczne wyniki wyścigu jak na torze Fajf.


Wypowiedzi po wyścigu

TIKEJ69 [P1]: "Witam serdecznie. Dalej nie mogę zrozumieć dlaczego tracę do Vana więcej niż zazwyczaj w kwalifikacjach choć na tym torze było już trochę bliżej, tylko nie mogłem dobrego kółka skleić. Wyścig zaś był swego rodzaju eksperymentem, bo od początku chciałem narzucić mocne tempo, lecz ilekroć dawałem w palnik to zacząłem popełniać drobne błędy, więc tonowałem swoje zapędy, ale koniec końców i tak wyszedł dobry wyścig mimo jednej bandy. Druga wygrana, więc następny wyścig będzie w teorii trochę luźniejszy. No, ale koncentrację trzeba zachować do końca. Widzimy się za tydzień."

VANROOK16 [P2]: "Na początku muszę podziękować zespołowi za pełne zaufanie. Mieliśmy ogromne problemy z bolidem również w trakcie tego weekendu wyścigowego. Postanowiłem w czwartek zaryzykować i użyliśmy bolidu z poprzedniego sezonu! Użyłem tych samych ustawień z sezonu 45, a na koncie miałem ponad 4 mln, które mogłem wykorzystać na upgrade bolidu. Zespół w pierwszej chwili bał się zaryzykować, ponieważ Tikej miał mocniejszy bolidy, ale dokonałem czegoś niemożliwego. Zdobyłem pole position oraz na tych samych ustawieniach poprawiłem się ponad 0.2s względem poprzedniego sezonu. Naprawdę jestem zadowolony z mojego kółka, które było jednym z najlepszych w mojej karierze. Przepaść jaka dzieli mnie i pozostałych graczy w sesjach kwalifikacyjnych została dobitnie pokazana właśnie na Torze Barażowym. W sektorze pierwszym mimo słabszego bolidu byłem szybszy o ponad 0.4s. Tam, gdzie ustawienia robiły różnicę tj. w sektorze drugim i trzecim, Tikej za sprawą lepszego bolidu był już bardzo blisko mnie. Miał z pewnością ustawione bardzo wysokie skrzydła, co pokazał wyścig. Niestety w obu wyścigach nie byłem w stanie pojechać Grand Prix w przyzwoitych warunkach. Postaram się zrobić wszystko, by móc od tego wyścigu zmienić miejsce oraz samo podejście do jazdy."

MAGORZATA [P3]: "Witam wszystkich Maxowiczów po drugim wyścigu!!! W zeszłym sezonie na tym torze mi nie wyszło kompletnie, więc trochę więcej zaliczyłam okrążeń podczas sesji treningowej i kwalifikacyjnej, podczas której odebrałam praktycznie pewne trzecie miejsce. Chciałam nawiązać do moich sukcesów na tym obiekcie z baraży, które zawsze dawały mi awans/pozostanie w 1 lidze. No i wyścig wyszedł (prawie) bardzo dobrze, oprócz jednego błędu na 12 okrążeniu, ale jest drugie podium, więc OK. Gratulacje dla Drobnego, wykonał znów idealną pracę i musimy zwiększyć nakłady, by skutecznie zbliżyć się do niego, a jest to naszym obowiązkiem, gdyż przy obecnych wynikach to nasi rywale zdobywają znów dwa punkty więcej. Gratulacje oczywiście dla wszystkich, którzy ukończyli wyścig. Pozdrawiam wszystkich i zapraszam na tor i oczywiście za tydzień do tej rubryki 😉" 

POL_YAKOV [P4]: "Wiedziałem, że to będzie ciężki wyścig, ale w sumie forma rośnie, udało się bez bandy, teraz Harnaś zaatakuję."

MPLUTA2 [P5]: "Wyścig bez większej historii, udało się dojechać w jednym kawałku, ale opony miałem takie jakieś nie za bardzo, bo mimo wolnego tempa coś szybko się zużywały, może to kwestia ustawień..."


 

TOR BARAŻOWY
KWALIFIKACJEWYŚCIG
PKIEROWCATIME/GAPINTERVALPKIEROWCATIME/GAPINTERVALPKT
1
VANROOK1622.560
1
TIKEJ696:32.537
25
2
TIKEJ69+0.408+0.4082
VANROOK16+13.972+13.97218
3
MAGORZATA+0.970+0.5623
MAGORZATA+20.594+6.62215
4
POL_YAKOV+2.157+1.1874
POL_YAKOV+1:08.869+48.27512
5
MPLUTA2+8.530+6.3735
MPLUTA2+1:52.526+43.65710
6
KRZYSZTOFM+12.572+4.0426
AOW+2:48.321+55.7958





7
KRZYSZTOFM+2:57.183+8.8626
NAJLEPSZE OKRĄŻENIE WYŚCIGU24.234TIKEJ695 OKRĄŻENIE
#maxf1 #klikamywreklamy #trwa46sezon #barazowy #VANROOK1x6


 

TOR BARAŻOWYNAJLEPSZE OKRĄŻENIA TYGODNIA
PKIEROWCATRENINGKWALIFIKACJEWYŚCIGSTRATA
1
VANROOK1622.90922.56024.310
2
TIKEJ6923.27122.96824.234+0.408
3
MAGORZATA24.16623.53025.166+0.970
4
POL_YAKOV24.27424.71727.577+1.714
5
MPLUTA230.63431.09030.708+8.074
6
AOW32.200NO TIME SET31.732+9.172
7
AREK1233.060NO TIME SETNO TIME SET+10.500
8
KRZYSZTOFM35.35935.13233.498+10.938
IDEALNY CZAS OKRĄŻENIAS1: 8.916S2: 5.519S3: 7.85722.292
NAJLEPSZY CZAS OKRĄŻENIA22.560+0.268
#maxf1 #klikamywreklamy #trwa46sezon #barazowy #VANROOK1x6

Aby na smartfonie wyświetlić pełną tabelę, obróć ekran do orientacji poziomej

 

 




Wyścig na torze Barażowym nie przyniósł żadnych zmian w klasyfikacji generalnej, w której po drugim zwycięstwie na czele umocnił się Tikej69, który o 14 oczek wyprzedza Vanrook16. Czołową trójkę uzupełnia Magorzata z dorobkiem 30 punktów.

W klasyfikacji drużynowej kolejność również pozostaje taka sama, ale Harnas Team odskoczył od Super MaxF1 Team o kolejne dwa oczka, a zatem różnica między nimi to cztery punkty.

 

Tak wyglądała rywalizacja na torze Barażowym, teraz czas na odrobinę "egzotyki", czyli tor GP Mazur. Czy na tym dość nietypowym torze Tikej69 wygra po raz kolejny? A może Vanrook16 przerwie jego passę? O tym przekonamy się już wkrótce.

 

#maxf1 #max #f1 #trwa46sezon  #barazowy #VANROOK1x6 #klikamywreklamy

 

Prześlij komentarz

0 Komentarze