HAXBALL MAXF1 WORLD CUP 2022: Konferencja prasowa po turnieju AKTUALIZACJA

 

 

Po zakończeniu turnieju HAXBALL MAXF1 WORLD CUP 2022 i ceremonii podium odbyła się konferencja prasowa z udziałem najlepszych zawodników oraz organizatorki całego przedsięwzięcia Magorzaty.


Co miała do powiedzenia najlepsza dwójka trójka po zakończeniu rywalizacji?

JOOKER [1. miejsce]: "Witam wszystkich serdecznie 😉 Za nami bardzo fajny turniej z wieloma meczami. Cieszę się z wygrania wszystkich meczów i jako takiej formy 😜

Myślałem, że ze względu na to, iż bardzo mało ostatnio gram będzie trudniej niż na Euro w poprzednim roku. Jednak z meczu na mecz czułem się coraz pewniej i wiedziałem, że wygrana jest na wyciągnięcie ręki. Gratulacje dla Aowa, który w finale postawił bardzo trudne warunki. Nie spodziewałem się, że będzie aż tak ciężko. Starałem się grać dosyć zachowawczo, zresztą podobnie jak Aow. Już po kilku minutach wiedziałem, że wygra ten który zrobi mniej błędów. Dla widzów był to piękny finał i 16 minut emocji 😊 

Jeszcze raz dzięki Aow za super mecz. Dziękuje również wszystkim graczom za fajne pojedynki, Gosi za super organizację oraz MPlucie2 za prowadzenie fajnych raportów meczowych. Na koniec chciałbym życzyć Wszystkim Wesołych Świąt oraz Szczęśliwego Nowego Roku 💗"


AOW [2. miejsce]: "Dzień dobry Wszystkim. Na wstępie wielkie podziękowania dla Magorzaty i Mpluty2 za prowadzenie i opisywanie turnieju. Miejmy nadzieję, że za niecałe dwa lata na Euro będzie 16 graczy i 4 grupy 😉 Poziom gry coraz wyższy, ale cieszy też fakt, że wszyscy gracze dotrwali do końca, co przy wysokich wynikach nie było oczywiste.

Dla mnie turniej udany - miło po dłuższej przerwie wrócić i znów poczuć dreszczyk emocji podczas gry w Haxball'a. Sam mecz finałowy bardzo ciężki. Widać było jakość Jooker'a, więc nastawiłem się mocno defensywnie. Oczywiście żałuję, że nie udało się dowieźć wyniku do końca dogrywki - w karnych różnie mogłoby być, zabrakło kilku sekund. Jednak wydaje mi się, że wygrał lepszy zawodnik. Jooker miał więcej do zaoferowania w ataku, ja średnio miałem pomysł na to jak strzelić bramkę. Nie ma co ukrywać - duża dawka emocji i chyba bardzo fajne zakończenie turnieju
😉 Wielkie gratulacje dla Jookera! Pozdrawiam wszystkich,
AoW."

 

MARKFIRE17 [3. miejsce]: "Cóż mogę powiedzieć. Czasu na grę w Haxballa coraz mniej, więc bardzo się cieszę ze zdobycia brązowego medalu. Na pewno pomógł pierwszy mecz z Jookerem, gdzie dostałem solidną lekcję gry. Potem w grupie wykonałem swoją robotę. Defensywny styl gry jaki od zawsze prezentuję pomógł mi w ćwierćfinale pokonać Darka. W półfinale trafiłem na AoWa, który jest na poziomie Jookera, czyli znacznie wyższym niż ja. 1:10 to i tak łagodny wymiar kary. Mecz o trzecie miejsce potoczył się tak jak zaplanowałem. Strzelić pierwszą bramkę, a potem skutecznie kontrować.

Podsumowując, to był dla mnie bardzo dobry turniej. Nie traciłem głowy, cały czas utrzymywałem koncentrację. To był dojrzały futbol i to mnie cieszy najbardziej."

 

 

Głos zabrała również inicjatorka turnieju Magorzata, która podsumowała rywalizację i podziękowała uczestnikom za udział.

"Witam wszystkich Maxowiczów!!! To był wspaniały turniej, miesiąc walki poczynając od losowania, kończąc na wczorajszym finale z wielkim hitem Jooker vs AoW, które trzymało w napięciu przez pełne 16 minut jego trwania. Pierwszy raz podczas turnieju rozegraliśmy wszystkie mecze bez walkowera i to (oprócz kilku wyjątków) w zaplanowanym odgórnie terminie. Wszyscy zasługują na wielkie słowa podziękowania, wszyscy tworzyliście ten turniej!

Paker się nie poddawał, Vanrook się rozkręcał z grą wraz z upływem turnieju, Pol_Yakov zagrał wielkie mecze z Vanem i Pakerem pokazując progres w grze, Darek w meczu ze mną i na koniec z
Pol_Yakovem pokazał błyski swojego geniuszu obronnego. Mark zaczął tragicznie, ale się rozkręcił i zagrał popisowy mecz o 3. miejsce, a Jooker i AoW pokazali klasę światową, co potwierdził tylko ten wczorajszy FINAŁ, w którym tak mało zabrakło do rzutów karnych.

Turniej miał najlepszą otoczkę spośród wszystkich, które rozgrywamy od 10 lat, a to zasługa MPluty2, dla którego OGROMNE PODZIĘKOWANIA za owocną współpracę!!!
Dzięki raz jeszcze wszystkim Maxowiczom i do zobaczenia na Maxie!!!"

 

 #maxf1 #max #f1 #haxball


Prześlij komentarz

0 Komentarze