Magorzata po zakończeniu 48 sezonu

Na specjalnie zwołanej konferencji prasowej Magorzata podsumowała swój występ na torze dla Damiana, a także w całym 48 sezonie. Jak zatem wyglądała rywalizacja z jej perspektywy?

Początek tygodnia na torze dla Damiana to oczywiście poszukiwania odpowiednich ustawień na ten techniczny tor: "Witam wszystkich Maxowiczów po wielkim finale 48 sezonu!!! Trening na tym trudnym, technicznym torze był czasem na szukanie dobrych ustawień, co po części się powiodło".

Po treningu Magorzata z entuzjazmem podeszła do kwalifikacji, w których zajęła ostatecznie drugie miejsce, niewiele tracąc do zdobywcy pole position: "W kwalifikacjach przystąpiłam do pełnej walki. W piątek wykręciłam czas podobny do mojego rekordu, ale w sobotę bez poprawek w ustawieniach zrobiłam dwa fantastyczne okrążenia - najpierw zeszłam poniżej 22.300, a za pięć minut byłam już poniżej 22.100. Długo prowadziłam, ostatecznie wyprzedził mnie Van, ale i tak ruszyłam po raz kolejny z pierwszego rzędu. Dobrze też wyglądała nasza sytuacja w teamach".

Wyścig jednak od samego początku nie układał się najlepiej dla reprezentantki Super MaxF1 Team: "Niestety na wyścig nie ustawiłam dobrze swojego bolidu i już na pierwszym okrążeniu zapoznałam się z bandą, na szczęście odbiłam się od niej i kontynuowałam jazdę. Uszkodzenia były, ale nie na tyle znaczące by przerywać jazdę. Utrzymywałam się blisko rewelacyjnie jadącego AoWa, ale Vanrook już zdążył wyrobić sobie pewną przewagę. Pit-stop wypadł słabo, a zaraz w pierwszym zakręcie po wyjeździe z alei serwisowej identycznie jak na starcie odbiłam się od bandy i z uszkodzeniami kontynuowałam jazdę. Wyszłam na drugie miejsce, jednak na 14 okrążeniu wyjechałam w jednym zakręcie za szeroko i straciłam je na rzecz AoWa, podobna sytuacja wydarzyła się na ostatnim okrążeniu i tym samym AoW po raz drugi w karierze stanął na drugim stopniu podium, na szczęście nie zdecydowało to o naszej przegranej w teamach, bo z tyłu Pol_Yakov i tak nie wykorzystał słabszej formy Rojka".

A jak Gosia podsumowuje cały 48 sezon? Mimo porażki w klasyfikacji zespołowej jest zadowolona z jego przebiegu, a w szczególności z dalszego postępu, zwłaszcza na jedno kółko: "Osobiście staję po raz kolejny na podium generalki, ale tym razem będąc najbliżej najlepszych, zwłaszcza w kwalifikacjach. W teamach mimo nawet tych słynnych, wielkich problemów Pol_Yakova, po takich prezentach od rywali naszym obowiązkiem było zdobycie tytułu, ale każdy widzi jak to się zakończyło, gratulacje dla rywali, których dawno nie było tak wielu w tej kategorii".

Na koniec nie mogło zabraknąć oczywiście gratulacji i podziękowań: "Gratulacje dla Vana za tytuł mistrzowski, brawa również dla Rojka, AoWa i Arka12 za wielką walkę indywidualnie i w teamach. Dziękuje wszystkim uczestnikom tego sezonu za rywalizację, te 2 sezony które odbywały się praktycznie bez przerwy od zimy do lata były wspaniałe. Pozdrawiam wszystkich Maxowiczów!!!"


#maxf1 #max #f1 #trwaprzerwamiedzysezonowa #49sezonsieodbedzie #VAN8 #klikamywreklamy


Prześlij komentarz

0 Komentarze