50 twarzy Krzysztofma: Mistrz pióra

Ostatnia przed rozpoczęciem 49 sezonu MaxF1 odsłona "50 twarzy Krzysztofma" poświęcona jest pisarskiej karierze Krzysztofma, której ukoronowaniem był cykl "Alfabet Wielkiego Sukcesu Legendarnego Krzysztofam".

 

Swego czasu Krzysztofm miał swój epizod w branży pisarskiej, a dokładniej mówiąc w branży blogowej. Pierwsze kroki stawiał dziesięć lat temu, publikując na maxowym forum dwa artykuły związane z Formułą 1. W pierwszym z nich opisywał bolid Jordan 191 z 1991 roku, w którym debiutował Michael Schumacher. Drugi zaś poświęcony był zespołowi Stefan GP, który kilka razy próbował dostać się do Formuły 1, lecz bezskutecznie. To były jedyne artykuły, jakie Krzysztofm opublikował w tej formie.

 

Niecały rok później Krzysztofm wrócił do pisania, tym razem zakładając swój własny oficjalny blog. Był to powrót z przytupem, gdyż to wtedy narodził się "Alfabet Wielkiego Sukcesu Legendarnego Krzysztofam", czyli cykl artykułów opisujących różne aspekty świata MaxF1, kluczowe postaci, jak również kwestie niezwiązane bezpośrednio z grą. Oczywiście nie mogło też zabraknąć wątku jego walki ze Stachizmem i Kalikizmem.

Pierwszy numer został jednak poświęcony adminowi AoWowi i można z niego wyciągnąć kilka ciekawych cytatów jak: "Szanuj Aowa swego, bo możesz mieć gorszego" czy też "Kto z Aowem wojuje, ten od Aowa ginie!". Krzysztofm podkreślał, że lepiej nie zadzierać z adminem i zalecał przestrzeganie dwóch prostych zasad:

  1. Aow ma rację.
  2. Nawet jak Aow się myli, obowiązuje paragraf 1.

 

Warto dodać, że Krzysztofm prowadził promocję swojego bloga metodami jakich nie powstydziłby się MAXF1 NEWS, a mianowicie rozsyłał Maxowiczom newslettery z treścią artykułów. Niestety historia alfabetu zakończyła się dość szybko, bowiem zatrzymała się ona na literce "W" w lipcu 2014 roku, a szkoda, bo to był bardzo ciekawy cykl. Czy istnieje jakaś szansa na reaktywację? Póki co nic na to nie wskazuje, ale nigdy nie wiadomo.

 

#maxf1 #max #f1 #trwaprzerwamiedzysezonowa #49sezonsieodbedzie #VAN8 #klikamywreklamy


Prześlij komentarz

0 Komentarze