Partacze F1 Team dołączają do stawki rzutem na taśmę

 
Tuż przed końcem pierwszego wyścigu sezonu został zarejestrowany zupełnie nowy zespół - Partacze F1 Team. Co to za twór, w jakim celu powstał i kto za tym stoi?

W 50. sezonie na maxowych torach debiutuje zupełnie nowy zespół - Partacze F1 Team, który powstał dość spontanicznie. Właścicielem i jednym z kierowców jest F1ManiakPolska, natomiast po drugiej stronie garażu znajduje się Mateokl. Co ciekawe obaj wracają do gry po dość długiej przerwie - rywalizowali ze sobą w 30 sezonie w lidze 1, choć ciężko tu mówić o rywalizacji, bowiem Mateokl wziął wtedy udział tylko w dwóch wyścigach.

Jak mówi właściciel ten team to zasługa admina, który zabiegał o jak najwięcej zespołów w stawce "To, że ten team powstał to zasługa tylko i wyłącznie AoW'a". Samo jego sformowanie trwało bardzo szybko: "Dosłownie na ostatnią chwilę [zespół powstał, przyp.red.], tuż przed symulacja wyścigu. Widziałem już wcześniej, że Mateokl pokazuje swoją aktywność i gdy tylko dostałem info od głównodowodzącego, decyzja była łatwa - zaproszenie powędrowało do Mateokla. Złapaliśmy od razu wspólny flow, mamy dobry kontakt".

Jeśli chodzi o cele to nie są one wygórowane: "Czego oczekujemy? Niczego. Myślę, że o wynikach nie ma co zbytnio myśleć ze względu na mój brak jazdy, przez 20 sezonów, z resztą nigdy nie byłem szybki. Samo to, że jestem tutaj i tak wiele się dzieje już jest dużym zastrzykiem energii do jazdy, poprawa choćby i tysięcznej części sekundy na pojedynczym okrążeniu daje dużą frajdę. Mateo jest tutaj siłą napędową, ja ze swojej strony będę starał się dowozić w wyścigach, bo nigdy na pojedynczym kółku szybki nie byłem. Chcę wierzyć i będę się starał, by nie być ostatnim teamem, co wyjdzie? Czas pokaże".

Mateokl dodaje zaś: "Nikt w nas nie wierzy, my w siebie też nie, ale damy z siebie wszystko, żeby nie narobić wstydu, oczywiście 😂Bardzo dziękuję AoWowi za piękną niespodziankę, fajnie wrócić do gierki po latach, okaże się tylko z jakim skutkiem. F1ManiakPolska to dobry kierowca, wierzę, że zrobimy niespodziankę 😄"

#maxf1 #max #f1 #trwa50sezon #barazowy #VANROOK9titles #klikamywreklamy


Prześlij komentarz

0 Komentarze